tisdag 2 oktober 2007

Paus från tradera

Nu ska jag ta det lite lugnt med tradera och jag hoppas att jag kan hålla mig. Hela hösten har handlat om förkylningar och krämpor och jag har fått agera sjuksköterska åt min son och min man. Nu måste jag varva ner lite och ägna mig lite mer åt mina andra kreativa projekt.

Jag är dock inte redo att lägga av helt (risk för abstinens). De som vill kan göra enstaka beställningar via min blogg eller min e-mail. Det här kan man beställa
  • lekdressar

  • muddbyxor

Jag tar 240 kr för en lekdress, 165 för muddbyxor i velour och mönstrad trikå samt 130 kr för muddbyxor i enfärgad trikå.

Och så lite skryt......... Nu är det äntligen klart - vårt lilla odjur till bubbelbad ;-) Nu är jag äntligen redo att möta höstruk och vinterstormar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhhh.....vad härligt!
Pratade just med min man om att vi skulle köpa ett till vi fyller 50!
Är dock 15 år kvar....men vad gör man?De är ju dyra. NJUT!
/Karolina

Gekko sa...

Hej! Jag har klart din hemliskompis som du ska skicka till men har inte din mailadress att skicka till. jag vikarierar för DorisDaisy då hon har datorstrul. Kan du skicka ett mail till min mail attsyengecko snabel-a gmail.com?

Anonym sa...

Vilket ljuvligt hörnkar! *avis*

Unknown sa...

Åh va gött de ser ut!!! vill oxå ha badkar...

Anonym sa...

I dag har Elliot sin bruna velour lekdress på sig. Så gosigt!

Edyta Nyman sa...

Hej

Trollis: Roligt! Jag hoppas att han trivs i den =)

/edyta

DORIS DAISY sa...

Oj, vad mysigt!
Dina lekdressar är så himla fina, jag blir så inspirerad av dig!