onsdag 24 oktober 2007

Ny pullover och nya bralls i marinblå frotte'

I dag fick jag äntligen lite tid till att sy nya kläder till min lilla Gull-Gosse. Det blev en pullover och ett par muddisar. Pullovern är lite stor, strl 92, men det gör inget.

Hör och häpna.... Jag har köpt min första OTTOBRE-tidning och den var full med härliga mönster. Jag är så sugen på att sy nya modeller.

Nu är jag nästan helt klar med min hemlis och jag hoppas att min "hemlis" har en gnutta sjukhumor. Jag har tolkat temat på mitt sätt och jag är faktiskt ganska nöjd med detta.




3 kommentarer:

Unknown sa...

Gud så söt han var i slipover!! Han ser så stor ut, alltså äldre?

Edyta Nyman sa...

Ja, han ser lite äldre ut. Vi har även klippt honom och det bidrar oxå till den nya lite "mognare" looken =)

Han är bara 17 månader, men han är ganska stor för sin ålder. Han har passerat strl 86.

/edyta

Klockarbarn sa...

Det ser så skönt ut med slipover. Min svägerska har beställt västar till sina tvillingar och jag vet inte hur dem ska se ut. Men nåt sånt här som du gjort kan man ju tänka sig att göra.