tisdag 9 oktober 2007

Jag känner mig inte rar i dag!

Halsont och hostattacker stör min skönhetssömn. Nu har jag hostat bort ännu en natt och det suuuuger. Jag är så himlatrött!

M är också snorig och hostig och det gör inte saken bättre. Två griniga typer skrotar runt och surar. Jag ligger mest i soffan och fotar min griniga och snoriga guldklimp.

Jag passade på att gå igenom mina tyger och konstaterade att jag har börjat hamstra tyg, vilket är mindre bra för att det börjar bli trångt. Detta ledde till att jag bestämde mig för att sy en bärsjal. Bärsjalen blev fin, men M vägrar att bli buren. Han KAN SJÄLV! Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den. Jag antar att jag får lägga ut den på tradera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har burit vår bebbe i sjal hela dagarna...det var underbart.Han låg då på rygg som i vagga mot mig.Nu är han 1 år men jag använder sjalen ibland istället för vagn. Spara den till nästa barn.
/Karolina

Anonym sa...

Jobbigt att ni är så sjuka. Eller DU då...Krya på!

Fin sjal du sytt! Härliga färger!
Den kan du nog få en bra slant för!

Anonym sa...

Trollis: Tack så mycket. Det var länge sen jag mådde så här.

hälsningar
Edyta