onsdag 10 oktober 2007

HemlisHemlis

Det här med "Hemlisen" är så kul. Nu är jag klar med alla mina beställningar (lekdressar) och nu kan jag dr i gång med hemlisen. Jag har klurat och filurerat länge och nu är det bara att börja sy och pyssla. KUL KUL KUL!

Och här följer lite "Förkylningsnytt":
M petade fram en jättestor snorkråka (första gången jag sg honom göra detta) och gav den gladeligen till mig. Det var i alla fall tur att han inte smakade på den. Ja, ja så kan det gå när man är liten och snorig ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nyfiken...vad är det för hemlis? Till vem?/Krya på er!Karolina

Anonym sa...

Karolina: Det är en sy-hemlis. Vi är några syintresserade tjejer som ska skämma bort varandra med våra alster och sånt.

http://hemlishemlis.blogspot.com/

Det är första gången jag deltar i något sådant och det verkar kul.

/e

Jes sa...

Vilken underbar bild :) Snygg pyamas