onsdag 14 november 2007

Milde Smurf - vilken traderaomgång!

Det var lite mer än vad jag är van vid. Sex lekdressar och ett gäng tyger skulle hem till sina nya ägare. Och i vanlig ordning ska allt förberedas, packas, adresseras, rollas, kollas av osv. Mitt i allt detta, en grinig son som känner sig försummad och som har bestämt sig för att göra allt han kan för att sabotera.


Jag brukar inte vara så sen, men jag ville samla i hop alla paket på en och samma gång. Bor man på landet så är det lite bökigt att åka ner till stan med bara ett paket. Jag brukar skicka mina brev med den snälla lantbrevbäraren, men i dag hann jag inte. Det fick bli en sen tur till köpcentrat och vi passade även på att köpa nya vinterskor till vår son.


Nu är jag trött och fantiserar lite smått om vår nya säng - en sådan där "continental"-best från Smålandsbädden. Vi fick den i fredags och vi är toppennöjda, den är helt underbar.

3 kommentarer:

Jes sa...

Oj oj oj vilka fina kläder tradera köparna kommer bli glada när deras paket dimper ner.

Anonym sa...

Jaha...visste att det var produktion på gång! Fina brallor...som alltid. Ja, sängen var också härlig ser det ut som /Karolina

Anonym sa...

Du måste lova mig att lägga ut fler gröna *me love*