fredag 30 november 2007

Kajman tackar och bockar för den här gången

Det här är den sista sötnösen som lämnar min Kajmanateljé för den här gången. Om ca en månad ska jag vara tillbaka på mitt jobb, som grundskollärare och min son ska börja på dagis. Ja, sötebröddagarna är slut och nu väntar nya utmaningar.

Jag vill tacka alla som har stöttat mig i det här och jag vill tacka alla som har handlat av mig: TACK! TACK! TACK!

Jag har dessutom sökt ett nytt och spännande jobb som pedagog på ett Science Center. Jag är en av de sökande som har blivit inbjuden på en grupp-presentation. Jag vill inte bygga upp allt för stora förväntningar för sådana jobb är alltdi mycket eftertraktade, men tänk va roligt det hade varit om jag fick det jobbet. Det är precis det jag brinner för när det gäller mitt yrkesliv.
Jag vill samtidigt passa på och göra reklam för min nya blogg - "Världens bästa Furulid".

1 kommentar:

Anonym sa...

Då önskar jag dig lycka till och jag hoppas att du får jobbet på Science center (vi har också ett här i Jönköping). Det låter som ett kul jobb. Tack också för inspirationen du delat med dig av på din blogg. Får fortsätta att spana in hamstrarna då ;-) eller inga var det ja....
//Klockarbarn