torsdag 1 november 2007

J***a overall!!!!!!!!

Just nu håller jag på med en mjukisoverall efter ett gammalt 70-talsmönster och ingenting funkar som det ska. Jag tyckte att jag var noga med förberedelserna, men likförbaskat så blev det bara pannkaka av det förbenade plagget.

Det hjälper inte heller att det strömmar hetsigt, polskt blod i mina ådror. Jag hatar att misslyckas med mina alster och jag blir så j***a arg att jag blir varm och svettig när jag tänker på det.

Overallen är sydd i härlig strechig frotte', som jag har sparat just för något extra. Morr och Grrr, va ilsk jag blir när det strular.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, känner igen mig. Blir också så in i h*****e arg, när det strular. Mina misslyckanden brukar bli eviga UFO, tyvärr.

Edyta Nyman sa...

Jag ger inte upp än, men det är nära......