onsdag 2 april 2008

Den hemliga hemlisen är här!!!!

I dag kom den hemliga hemlisen och den var helt fantastisk! Två velourtyger, grön och gul, två tygpennor, en uppsättning med nålar, the, kardborreband och ett litet hemligt paket. Det hemliga paketet innehåller namnet på hemlisen, så jag väntar lite med det.


Jag fick även en helt ljuvlig strandväska. Den är sydd i ett härligt retrotyg - den är fantastisk.


Jag gissar på att det är Inna som är min hemlis. Jag tyckte att jag kände igen retrotyget.


Tack så mycket, det var ett jättefint paket. Jag blev superglad.

7 kommentarer:

Linda/Inna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Linda/Inna sa...

Vad bra att paketet kom fram som det skulle - och att du gillade innehållet! Och mycket riktigt är det jag som har skickat det.

/ Linda ... Inna skapar ...

Anonym sa...

å vilket fint paket, och så är jag nyfiken på vad det är för pennor.
/Charleston

Edyta Nyman sa...

Pennorna kan man använda på tyg och diverse andra material (papper, trä mm) Jag har aldrig använt sådana så det är lika nytt och spännande för mig med. Jag ska blogga om det så fort jag har testat dem

LinSar sa...

Jättefint paket du fick.Spännande att se hur pennorna funkar.Klart du kan låna bilderna.Trevlig vår på dej!

Jes sa...

Å vilket härligt paket, förstår att du blev nöjd det skulle jag varit med :)

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Hej...vad kul att jag hittade dig igen. Inte lätt då du bytt namn. Ska ta mig en liten titt ibland på dina fina grejer. /Karolina