torsdag 1 november 2007

Jippiiiii, i dag kom det efterlängtade paketet

Tack snälla Hemlis! Vilka fina saker. Två jättefina resårband och badkonfetti (har redan provat badflingorna - toppen).

En jättesöt tygväska.
Scrapbooking papper och klistermärken.
Två fina tyger. Det ena tyget är med auberginer, coolt.
I paketet fanns även en superfin, egendesignad tröja, men den var tyvärr för liten runt halsen. Min gosse har ärvt mitt stora huvud, han är en stadig liten prick. Jag ska se om jag kan göra något åt saken.
Hmmmm, jag undrar vem som är min hemliga Hemlis. Det var lite dåligt med ledtrådar. Jag kännr mig mycket osäker.

I paketet fanns även ett brev som inte var till mig. Det måste ha kommit med av misstag. Vi kan gå in på detaljer när jag har gissat.

Tack så mycket!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Näää. Jag som provade på ett barn som jag trodde var i samma storlek. Men du, jag har en prototyp med större halsringning och lite längre ärmar. Den kanske jag kan fixa i ordning i stället även om det tar några dagar extra?

Edyta Nyman sa...

Hemlis: Nej, snälla du det behövs inte. Jag kan nog greja till det själv. Ärmarna är nog ganska bra. Min son är stor, nästan lika stor som en 2,5 åring. Jag är supernöjd med allt. Jag är dock lite orolig för brevet som var med i paketet. Ska jag lägga det på lådan, eller ska jag skicke det hem till dig? Det står "EUROCARD" på det.

hälsningar
/e

Anonym sa...

Oj! Det måste följt med i påsen jag bestämde mig för att slå in allt i i sista minuten... Ja, tack du är jättesnäll om du kan skicka det till mig. Du borde kunna lägga det på lådan bara. *rodnar och känner mig slarvig*

Hemlisledtråd: jag har provsytt några andra tröjor med varianter av mönstret på sista tiden. Och det var mitt eget barn jag provade på. Hm... Undrar om du kan gissa.

Trevlig helg, önskar Hemlis

Jes sa...

vilken härligt hemlispaket. badflinger, kul det viste jag inte att det fans. coola tyger.

Anonym sa...

Kul med hemlisar!
Ha,ha vad jag skrattade (inte åt din olycka dock) men hur det ibland kan trilskas när man somd u tex sparat ett fint tyg och man är övernoga. Eller om man tror att en sak ska gå fort att sy...just då händer något oförutsett./Karolina

Anonym sa...

Just precis så är det. Och då måste man hela sitt ego och sy något enkelt som man blir skitnöjd med. Det ät precis vad jag har gjort. Jippi, det blev bra!

/Edyta