fredag 14 september 2007

Äntligen klar!

Den här lekdressen påbörjades tidigt i somras. Det dröjde flera månader innan den blev klar. Det är den första lekdressen som är gjord i bomullstyg. Den blev så himlasöt och den ska ut på tradera. Storleken är uppskattad till en lite pösig 92:a.

Jag måste erkänna en sak för er - jag gillar sy. En del går i terapi och jag syr. Balsam för själen.

Den andra bilden föreställer en av mina beställningar. Det är en liten 74:a och snart ska den flytta hem till en liten gosse.



9 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Den lekdressen är ju jättesöt den också. Så himla duktig du är.

Anonym sa...

Oh, vad kläderna drar i väg i pris på Tradera. Har du sett den bruna? Nästan 400 spänn! Hoho, vad skoj!

Edyta Nyman sa...

Hej

Ja, jag är lite chockad!!!!!!

/e

Anonym sa...

Miiiiiiin *lycka*

Anonym sa...

Hejsan!
Tittade in på din blogg idag. Har även sett dina urfina dressar på Tradera.
Undrar bara om du tar upp beställningar från andra, sk. utomstående?
Ha det bra!
Mvh Malin Sturesson
molle.mats@telia.com

DORIS DAISY sa...

Åh, dom är underbara!

-Kan du maila om du ville vara med?
dorisdaisyatspray.se

Anonym sa...

Hej vad gör du? Nyfiken på nya verk./Karolina

Edyta Nyman sa...

Hej

K: Det var länge sen.... Här är det lekdressar och harembralls som tillverkas på löpande band.

Hälsningar
E

Anonym sa...

Hej!

Vad duktig du är!

Jag är intresserad av en mörkbrun lekdress i stl 86. Tar du beställningar?
Undrar också om du kan tänka dig att sy i ekologiskt tyg?

Tacksam för svar! / Johanna

vegas_in_mind@yahoo.se