onsdag 6 juni 2007

Vilken ljuvlig dag!


Idag hade jag tänkt mig att börja på den röd-orangea byxdressen, men så blev det inte så tyget får vänta. Dagen började med en mumsig frukost. Därefter ett blixtbesök hos Mikaels mormor (min mamma) och sen var det dags spana in knallemarknaden tillsammans med Mikaels farmor. Vädret var toppen och det var mycket folk ute på stan. Vi passade på att köpa en liten vindsnurra och en orange hatt till Mikael. Vi sprang även på min bror och min syster. Efter knallemarknaden åkte vi hem och försökte få Mikael att sova middag, men det gick mindre bra. Han kom av sig när han hörde att vi fick gäster, min mamma och mina syskon. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle äta lunch hemma hos oss. Nu ska jag sätta mig lite vid symaskinen. Hejsan hej.

Inga kommentarer: